Tato pozice byla obsazena. Aktuální pozice najdete na stránce Kariéra
Na pobočku v Brně hledáme nového člena týmu na pozici koordinátor programu Working Holiday Canada s nástupem během září 2016. S touto nabídkou práce bychom rádi nejdříve oslovili vás, naše klienty. Hledáme někoho, komu by se líbilo pomáhat lidem odjet pracovat či studovat do zahraničí a naplnit tak jejich sny o životě v jiné zemi.
Požadujeme:
- Dokončené středoškolské vzdělání
- Osobní zkušenost s dlouhodobým pobytem v Kanadě popřípadě v USA
- Komunikativní angličtinu min. úroveň B2 (slovem i písmem)
- Vlastní notebook a zvládání administrativní práce
- Spolupráce do konce roku 2016 – možnost dlouhodobé spolupráce a postupu v případě absolvování programu Work and Travel USA
Nabízíme:
- Pracoviště v nových prostorách v centru Brna
- Zajímavou kreativní práci při jednání s mladými lidmi
- Účast na přednáškách a promo akcích
- Možnost seberealizace, kreativity a získání praxe
- DPP na 30 – 40 hodin týdně
- Práci v dobrém a příjemném kolektivu
Pokud jste to právě vy, koho hledáme, zašlete prosím motivační dopis a životopis v angličtině na canada@czech-us.cz do 18. září 2016.